5 lefekvés előtti szokás, ami segíthet lefogyni

Mint ahogyan reggeli rutin is segíthet a fogyásban, a testsúlycsökkentésben, úgy az esti programok és rutin is a segítségünkre lehet, hogy megszabaduljunk a súlyfeleslegünktől. A cikkben 5 olyan tippet mutatunk be, amelyek lehetővé teszik, hogy egészségesebbek legyünk, és ezzel a testsúlyunk is csökkenjen.
Sok esti szokás - 5 lefekvés előtti szokás, ami segíthet lefogyni – segíthet a fogyásban.

1. Csakis könnyű vacsorát egyél

Este már ne terheld meg a szervezetedet nehéz, zsíros és fűszeres ételek fogyasztásával. Amennyiben túlterheled a gyomrodat és azután nemsokára már alszol is, ne csodálkozz, ha nem tudsz fogyni. A nap legnagyobb étkezése a reggeli legyen. A reggeli tartalmazzon fehérjét is, mert így nem törnek rád éhségrohamok és nem fog ingadozni a vércukorszinted sem.

2. Teremts magad körül rendet

Gondolhatnád, hogy ennek semmi köze sincs a fogyáshoz. Ez nincs így. A káoszban képtelen vagy a célodra, történetesen a fogyásra koncentrálni. Ha a konyhában rendetlenség van, ha soha nincs otthon friss és egészséges étel, akkor ne is várd a csodát. Mert a csoda nem fog megtörténni. Csak úgy leszel képes betartani az étkezési szabályokat, ha a konyhában rend uralkodik, és mindig vannak otthon olyan egészséges alapanyagok, amelyekből könnyedén és egyszerűen össze tudsz dobni valamit.

3. Fogyassz gyógyteát

Tudtad, hogy a stressz is hizlal? Mit tehetsz ez ellen? A legjobb, amit tehetsz, hogy este, lefekvés előtt megiszol egy csésze gyógyteát – levendula, kamilla, citromfű – és ettől megnyugszol. Ha a lelked lecsendesedik, úgy a tested is könnyedén a fogyásra tud koncentrálni, persze csak akkor, ha ehhez meg tudod teremteni a lehetőségeket.

4. Napi félórát mozogj

Sokan nem érnek rá a munka miatt napközben, vagy reggel mozogni, sportolni. Ha neked sincs időd, akkor mozogj este. Ne közvetlenül lefekvés előtt, hanem amikor a munkából hazaérsz. Így van időd lefekvés előtt lenyugodni, és tettél is valamit azért, hogy kicsit lefogyj.

5. A fogyás legfőbb támogatója

Az esti tevékenységek közül az egyik legfontosabb, ami segíthet a fogyásban, ha végig gondolod, hogy aznap milyen ételeket fogyasztottál és ezek az ételek mennyire segítettek, segítenek neked a fogyásban. Ha már elmélkedsz, tervezd meg a következő napi menüdet, amibe minden étkezés beletartozik. Ha aznap bűnöztél és olyan táplálék is bekerült az étrendedbe, amit ugyan nem szerettél volna, de mégis elcsábultál, akkor a képzeletbeli listádról húzd ki az adott ételt és semmiképpen se ostorozd magad. Hiszen ettől ideges leszel, ez stresszhormonokat szabadít fel a szervezetedben, ami viszont gátolni fogja a fogyókúrádat.

Kapcsolódó cikkek

A sikeres nők titkaiba - A sikeres nők 6 bevált szokása – avatjuk be az olvasókat.

A sikeres nők 6 bevált szokása

A sikeres nők sok mindent másként csinálnak, mint az átlagos emberek. Ha te is szeretnél sikeres lenni, akkor nincs más dolgod, mint néhány tippet megfogadni.

Az introvertált nők - 5 tipp introvertált nőknek – sokszor vágynak magányra, egyedüllétre.

5 tipp introvertált nőknek

Az introvertált nőknek adunk tippeket. Olyan tippeket, amelyek csökkentik a bennük kialakult szorongást és feszültséget.

A reggeli szokásaink - Öt kétperces reggeli szokás, amelyek megváltoztatják az életedet – meghatározzák az életünket.

Öt kétperces reggeli szokás, amelyek megváltoztatják az életedet

Néhány reggeli szokás óriási változásokat hozhat az életünkbe. A cikkben 5 ilyen reggeli szokásra hívjuk fel a figyelmet.